tvmatcher


Vilken fin tv-vecka det är för oss sportintresserade!

Idag är det Champions League fotboll men även Stockholmsderby i hockey. Som ni vet är jag Djurgårdare

På onsdag fortsätter Champions League fotbollen då Inter möter Werder Bremen.
Torsdagen bjuder på en på förhand bra tillställning mellan Manchester City och Juventus.

Fredagen är mycket avslagen men vad gör det när det på lördagen bjuds på matcher mellan bl.a. Parma-Milan och Tottenham-Aston Villa.

Veckan avslutas med Napoli-Roma, Djurgården-AIK och Inter-Juventus. Helt fantastiskt att dessa matcher inte krockar med varandra. Soffan är bokad :)

Kanske är tur att jag känner mig lite krasslig i halsen, för hur ska jag annars hinna med och träna :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0