saucony guide


Har glömt bort att skriva om mina nya löparskor Saucony Guide.

Det är mitt tredje par löparskor på ungefär lika många månader. Jag köpte 2 par lättare skor (Nike Lunarglide och Nike LunarElite). Jag klarade inte av att springa i lättare skor utan fick ett för hårt nedslag. Därför tror jag att mina problem med benhinnorna kom tillbaka.

Nu försöker jag sälja mina LunarGlide som jag max använt 10 gånger. LunarElite passar mig bättre och med träning ska jag nog kunna springa i dom till slut.

Åter till mina Saucony Guide - jag köpte dom eftersom jag behöver ett par mängdträningsskor. Har inte sprungit i dom ännu. Just nu kör jag på mina gamla Saucony inför halvmaran. Ville inte riskera att dra på mig smärta (nu när jag är smärtfri från benhinnorna) med ett par nya skor.
Kommer inviga de nya skorna efter Stockholm.








Så om ni känner någon som är intresserad av ett par LunarGlide i storlek 42½ så kontakta mig.


Vad tror ni om mina nya löparskor?

Hur många par löparskor har ni?

Själv har jag tre par (eller 4 om jag räknar in Glidesen)

1. Saucony Guide (mängdträning)
2. Nike LunarElite (intervall och tävling)
3. Adidas (snö och terräng)




Kommentarer
Postat av: Caroline

sv; Jag är rätt bra på att rensa ut saker och denna gången åkte allt som blivit kvar från andra sorteringar. No mercy! Har även börjat fråga mig själv när jag står inför ett köp, behöver jag verkligen denna?!



Skall fråga min far angående skorna :)

2010-09-08 @ 11:16:12
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha jag hade blivit mäkta förvånad men det är klart, hade han verkligen haft ångest över ringar under ögonen så hade jag inte varit den som retade honom för att använda denna "roll on". :)

2010-09-08 @ 14:12:52
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Det där med löparskor är som rena djungeln för mig, jag har ett par adidas med nån gel-grej i sulan. Bekväma och funkar för allt underlag. Fast å andra sidan har jag inte jämfört dom med några andra. Mitt allra första par. Var ju trots allt inte så längesedan jag upptäckte att mina ben gillar att springa (ibland).

2010-09-08 @ 15:14:27
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har 4 par dojor varav två är likadana. Det kräver nästan en historia för sig men kort sagt kan man säga att jag har ett par NIKE skor som är mina favoriter. En kompis provar skor för marathon.se och hade fått hem dessa NIKE men de passade inte alls hennes fot eller hennes löpsteg så då hamnade de hos mig - Gratis! SÅ helt plötsligt har jag två par av mina favoritdojor, man kan ha det sämre! Sedan har jag ett par Asics 2150 och ett par Mizuno också :)

2010-09-08 @ 16:08:57
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: LaLizita

Asså shit vad avancerat o ha så många par jogging! :)

Jag har ett par för ute och ett par för inomhus :)



Sv: Asså hur kan man inte gilla idol!? :O

och nice med Paris! Lär bli romantiskt ;)



Ha en fin dag!

2010-09-08 @ 16:25:29
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Har inga löparskor, men skulle gärna skaffa ett par sådana där Nike or Reebok som tränar vader, lår och rumpa medans man är ute och går. Undrar om det verkligen fungerar..

2010-09-14 @ 06:41:22
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0