genomgrått


Onsdagen bjöd på ett riktigt jäkla höstoväder. Det blåste och regnade. Det fick bli bussen till jobbet

Det har varit jämngrått hela dagen. Inte ens spinningpasset på Friskis lyste upp tillvaron. Maken till tråkig passledare har jag inte sett. Jag måste hitta en annan tid med en spinningledare som det är lite mer fart i.

Idag är det i alla fall uppehåll. Ingen löparträff ikväll inför Stockholm Maraton. Istället kör jag löpträning på hemmaplan kring Stensjön och Rådasjön.

Funderar på om jag ska gå på kundkväll på Ben Sherman butiken i Göteborg.






Onsdagens träning: spinning, stretch och balans

Spinning: 45 min

Stretch: 20 min

Balansbräda: 10 min



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0