ekorrhjulet


Tvära kast. Förmiddag i Milano och eftermiddag i Göteborg. Vi landade i ett soligt Göteborg igår eftermiddag vilket var skönt för själen.

Det var lite tufft att komma upp i morse. Vet inte vad det blivit med mig men jag snoozar typ 4-5 gånger nu innan jag kommer upp ur sängen. Har alltid varit morgontrött men aldrig snoozat. Det är min fru som lärt mig det :)

Skönt att jag hade löst jobbproblem innan jag åkte. Idag var en mjukstart inför några tuffa veckor med start på måndag. Har en jobbintervju att se fram mot på torsdag. Spännande!

Nästa resa vi ser fram mot är Paris. Vi tänker åka dit med ett annat par och möta våren i den franska huvudstaden. Jag längtar redan!

Det positiva med ekorrhjulet är att jag åter är tillbaka i träning.


Tisdagens träning: stretch och löpning

Löpning: Intervaller med stationsövningar (dips, ryck i backe, armhävningar, spänsthopp blandat med korta och långa intervaller i varierande fart)

Sträcka: 7. 54 km
Tempo: 5.03 min/km

Stretch: 15 min


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har oxå hört det, även om jag ej såg programmet. kul med Paris! varit där tidigare?

2010-10-26 @ 23:34:56
URL: http://malinminelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag blev sjuk med feberfrossa och förkylning inatt ås nu orkar jag inte vara nervös haha men det känns spännande såklart pirrigt, så mkt som ska fixas nu innan å så:)

2010-10-27 @ 09:35:43
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Ellinor

Bra jobbat, jag sprang med träningsvärk idag, fy helvete vilken kamp!

2010-10-27 @ 15:59:26
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0