om utmaningar


Min plan var att utmana mig själv den här veckan. Utmaningen bestod av att ta en löptur/promenad måndag, onsdag och fredag innan jobbet.

Min fru som börjar sent den här veckan tyckte inte att det var en bra idé eftersom jag då skulle slamra och böka runt hemma medan hon vill sova. Utmaningen väntar till nästa vecka.

En annan utmaning som ligger framför mig är Stockholm Maraton. Jag är nu anmäld och börjar redan fundera på var detta ska sluta.

Mitt startbevis :)


Antal genomförda lopp 0
Snittid
Snittplacering  

UpplagaPlaceringFörening/LandTidKlass
Stockholm Marathon 2011   FK Herkules   Herrar




Orkar jag springa 4 mil? Är min målbild realistisk? Är jag beredd att lägga ned den träning som behövs?
 

Sist men inte minst - någon gång nästa år kommer vi att bli föräldrar. Det om något är en utmaning. Inte bara för ett par dagar, några veckor eller ett par månader. Det är en den största av utmaningar och kommer testa mig resten av livet :)



Helgens träning:
core, gym, stretch och motionscykel

Fredag:

core: 45 min
motionscykel: 15 min
stretch: 15 min

Lördag: 

gym: 70 min
stretch: 15 min



Kommentarer
Postat av: Jossi

sv: ja men precis, det får vi hoppas på så det inte är nån annan skada! :) Lycka till med träningen iaf!

2010-11-08 @ 10:12:24
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Anna

Vilken utmaning att springa Stockholm Maraton. jag tror du kommer att klara de galant, dessutom mhycket roligare att träna när man har ett mål.

2010-11-09 @ 21:31:25
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0