män i strumpbyxor


Måndagar har blivit min nya vilodag. Det innebär att jag inte brukar gå till gymmet eller ta mig en löptur.
Fast ofta brukar det bli lite styrka hemma. Situps, armhävningar och lite dips tar ju inte kroppen skada av :)

Igår var ett undantag från allt. Det blev bara lite stretch. Så idag längtar jag ut till träningen igen.

Kylan är inget problem. Om temperaturen inte sjunker under - 15 grader brukar det inte vara några problem att vara ute och springa. Det är bara att ta på sig understället under löpartightsen innan jag ger mig ut.

I Metro har det dom senaste dagarna varit inlägg om män och strumpbyxor. Ett flertal insändare från killar som säger sig använda strumpbyxor istället för långkalsonger när kylan tränger sig på.

Vad tror ni tjejer - skulle ni vilja se er kille använda strumpbyxor under sina jeans när det är kallt ute. Eller så kanske han vill springa runt hemma och mysa i sina svarta, färgglada, ribbstickade strumpisar istället för att använda mysbyxor och tofflor.

Oavsett om det är bekvämt eller inte så där går gränsen för mig. Ett vanligt underställ funkar för mig




Träning 29/11: stretch

Stretch
: 15 min

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja eller hur. Fast denna veckan kommer det inte bli någon träning för mig alls så det känns lite sådär, men får ta igen det sen.

Första advent var precis som den ska vara, mysig! Din då?

2010-11-30 @ 18:01:41
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: fifi

Om killar nu gillar strumpbyxor tycker jag att de ska använda sådana, nte mig emot! Min kille skulle dock aldrig göra det, han håller sig till sina underställ. Han har tre lager av dem för tillfället när han jobbar ute i -30…



Nä, det verkar inte vara någon förkylning på g, det var nog bara nån tillfällig svacka.

2010-12-01 @ 13:30:00
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Uhhh.. Jag vill inte se min kille i strumpbyxor! Fast är det kallt så får man väll man ta vad man haver.. hehe



Härligt med Colombia och spännande för er. :)

2010-12-05 @ 16:17:02
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Jenna

haha nja tveksamt om jag skulle vilja se sambon i det. Förvisso är ju inte långkalsonger så jättecharmiga heller men går nog helt klart före färgglada ribbstickade strumpisar ;)

2010-12-07 @ 14:34:42
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0