en härlig kväll

Trots omständigheter fick vi en härlig kväll igår. Vi hann aldrig med att besöka det café som vi hade vår första dejt på. Min fru slutade jobbet kl. 18 för att sedan ta sig hem, cykla in till stan och njuta av en fika innan Timo Räisänen skulle spela på Liseberg skulle bara bli stressigt.

Vi valde ett café i närheten av Liseberg istället och sedan kunde vi njuta av Timos spelning. Det var inga direkta nyheter han bjöd på. Men vad gör det? Han är fortfarande lika jäkla bra!

Det här är en av mina absoluta favoriter med Timo



Efter konserten ville jag gå och spela på Chipshjulet. Inte för att jag var direkt sugen på chips utan för att bevisa för mig själv att mina turnummer fortfarande håller i sig. När vi var på Lisebergs vintermarknad så vann jag en gigantisk Alladinask med flera småkartonger i (perfekt-ge-bort-present), chipspåsar och någon annan Anton Berg champagnechoklad. Tror det krävdes 5 spel för att få ihop 3 vinster. Gött tänkte jag - de här numren ska jag fortsätta spela med.
Sagt och gjort! Igår krävdes det 15 kronor innan jag nöjd kunde gå hem med två stora chipspåsar. Trots att jag inte var ett du sugen :)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Angående personliga rekord på träningspass så är jag lite kluven. Men jag vill nog helst få det på en tävling ändå. På något vis känns det bättre. Men det är vad jag tycker! Vad tycker du?

Postat av: Alexander

Det låter kul med intervaller! Vem håller i det? Vet dock inte om benet fixar det än? Är det många som är med eller?

Postat av: LaLizita

Men wow! Snacka om turnisse! :) vilka nummer, vilka nummer?? :P



Synd ni inte hann gå till där ni träffades.. det är ju en stor del i årsdagen. Man vill liksom till den platsen och minnas precis hur det va!

Men ni hade nog det trevligt i alla fall ser det ut som :)



Kram

2010-06-09 @ 11:23:23
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: Haha, ja ok vi får se om jag tar mig ett dopp :)



Så ni sticker ofta till Liseberg? Kostar det inget att gå in? Betalar man bara för det man åker eller? De där killarna ni ska lyssna på härnäst har jag aldrig hört talas om.. Tror inte riktigt vi har samma musiksmak! :P

2010-06-09 @ 11:44:07
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: DD

MEN VA TUSAN? Jag vinner ju ALDRIG på dom där. Jag skulle kunna lägga 1500 kronor utan att vinna...=(



2010-06-09 @ 13:19:12
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Fifi

Jag vinner aldrig något på Liseberg! Eller jo, ett par småvinster har jag allt vunnit och då har jag blivit överlycklig!



Ja, det är så skönt när man får riktiga endorfinkickar på träningen, jag hoppas på en sådan på boxningen ikväll!



Jag tror stenhårt att det stämmer att vältränade personer svettas mer, för jag svettas minsann mer ju mer jag tränar!

2010-06-09 @ 15:49:26
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: LaLizita

Sv: Hahaha! Ja det mönstret kan nog stämma! Gillar sånt :) Antar att vi inte har samma smak där ;)

2010-06-09 @ 18:24:07
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ah vad kul! Sist vann jag en ploppkartong :) Snart dags att äka dit en tur igen känns det som :)

2010-06-09 @ 20:37:22
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha vill du veta något kul, jag vann också chips igår fast jag inte ens var sugen. Vi spelade på alla chokladhjulen och hoppades på stjärnvinst men vi vann verkligen inget och så tänkte jag att "jag får väl spela på det där jäkla chipshjulet också då" = två chipspåsar rikare. Kan bli gott i helgen kanske :)

2010-06-09 @ 21:14:44
URL: http://karinnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0