semestertider


Finns inte så mycket att rapportera om från Sollefteå. Vi kliver upp, går ner mot stan och tar en fika/frukost.
Trots att det inte är någon energi så blir man trött. Hur kommer det sig? Möjligtvis är det allt fikabröd som slinker ner :)
Är det något vi gör här är det att fika. Rätt trevligt men det blir jäkligt mycket sött.


Efter 15 dagars löpvila gav jag mig ut på en kortare tur igår. Det var smärtfritt och det kändes rätt bra med tanke på omständigheterna. Nu blir det ytterligare ett par dagars vila från löpningen innan jag försöker igen.
Det blev ungefär 4 km igår i lufsartakt. Försökte ändå ta ut löpsteget och inte vara rädd.

Planen inför hösten är att köra ett intervallpass och ett träningspass med kompisarna inför maran. Resterande tid blir alternativ träning och bygga upp mina underben. Det blir alltså inte så mycket löpning i höst utan jag vill bli starkare för att undvika problemen med benhinnorna i framtiden. Trist men det kanske är det bästa.

De senaste dagarna har det blivit längre promenader och stretch. Måste röra mig för annars mår jag inte bra och blir väldigt rastlös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0