konspirationsteori


Nu är det 3 veckor kvar innan semester.

När jag kom hem på jobbet fick det bli att måla lite på huset. Skönt, nu är vi snart klar med första strykningen.

Vår granne har inte synts till de senaste dagarna. Han känner sig nog jävligt dum efter skandalen med föreningens ekonomi. Det tycker jag att han gott kan ha.
Nu väntar vi på en offentlig ursäkt från honom. Ju längre tiden går i desto sämre dager framstår han.

Istället för att hjälpa till har han ordnat med sin uppblåsbara kajak. En sådan kostar drygt 7000 kr.
Förra sommaren köpte han en systemkamera för 20 000 pickadoller.
Inte konstigt om konspirationstankarna skenar iväg


Dagens träning: Stretching och styrka

Styrka: 45 min

Stretching: 30 min

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

..tycker kanske att en grekisk vecka vid havet slår den svenska sommaren=) Fast nu har vi ju helt underbart väder här också, och ändå längtar jag till vitkalkade hus, vita sandstränder och grekiska sallader. På tisdag blir det verklighet.

2010-07-02 @ 14:41:16
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv:

Asså nej den var inget vidare fin innan :)



Jag har njutit ute i solen men nu kollar jag matchen hemma, sen iväg på middag så jag missar nio-matchen :(



Ha det så skoj!

2010-07-02 @ 16:47:56
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0