cykelträning


Fick en fråga av Alexander vilken cykel jag kör när jag tränar. Rädd för att jag måste göra dig besviken.
Det är ingen monstercykel jag använder utan en ordinär Giant. Rätt och slätt helt enkelt

Den funkar utmärkt att ta sig till jobbet med och även cykla lite längre sträckor på landsväg.

Sen när jag har nått mina mål inom löpningen ska det bli mer träning allroundträning för att kunna köra Vasaloppet, Vätternrundan och andra härliga tävlingar. Jag ska satsa på klassikern.
Då får jag nog anledning att köpa en mer häftig cykel. Tills dess nöjer jag mig med min Giant



Kommentarer
Postat av: Alexander

Blev inte det minsta besviken. Funderar på att köpa något liknande faktiskt! Tänkte åka en sväng till Sportson och Sportex imorgon och kolla lite : )



2010-07-19 @ 18:03:06
URL: http://alexanderabrahamsson.blogspot.com/
Postat av: Alexander

Vad har du för mål med löpningen?



Vem vet. Kanske når du dem med hjälp av annan träning vid sidan om också?



Lycka till!

2010-07-19 @ 21:20:01
URL: http://alexanderabrahamsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0