halv vila

Idag har det varit styrka på hemmaplan. Jag har kört igenom kroppen med situps, armhävningar, dips samt lite andra övningar. Det tar ungefär 30 minuter att ta sig igenom övningarna.

Ett lagomt pass för en halvt som halvt vilodag. Ibland har jag svårt att vila helt från att röra på kroppen :)

Arbetar just nu med att försöka ordna sånt som inte annars hinns med. Det är att arkivera handlingar, rensa och plocka i ordning. Ska även skriva ned arbetsrutiner till min efterträdare.

Det ska bli spännande att byta jobb. Ibland kan jag känna mig trött på ett arbete så fort som jag har fått rutin på uppgifterna. Därför ser jag med tillförsikt fram mot mitt nya arbete där jag får chansen till mer kompetensutveckling. Men det är även lite nervöst med att starta på en ny arbetsplats. Vem kommer jag att känna förtroende för, hur ser rutinerna ut och när infinner sig den goa känslan?

Du vet vad du har men inte vad du får! Det ska nog bli bra detta också


Imorgon är det morgonlöpning på schemat och senare på eftermiddagen blir det en sväng till gymet. En dag helt i min smak :)

Dagens träning: styrka och stretch

Styrka: 30 min

Stretch: 15 min




Kommentarer
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Spännande med nytt jobb!

2010-12-28 @ 21:04:20
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0