en modern klassiker


Vaknade av några lätta knuffar och hör någon viska . . . du ska väl springa idag. Vänder mig om och kurar ihop mig under täcket.

Har jag bestämt mig för något så vill jag absolut genomföra det. Tio minuter senare kommer jag ur sängen. Slänger på mig löparkläderna. Idag testar jag min nya reflexväst som jag fick i julklapp.

Det är minus 10 grader kallt och mörkt. Steget känns tungt idag och jag är inte lika motiverad. Fast det är väl såna här löppass som bygger pannben - i alla fall enligt experterna. Det blir samma runda som de övriga gångerna jag har sprungit på morgonen innan jobbet.





Efter drygt 7 km är jag hemma. Spurtar uppför den sista lilla backen. Ett hyfsat pass trots tunga ben och ovilja till att springa idag.
Senare i eftermiddag tänker jag göra ett besök på gymmet. Det var ett tag sen jag var där nu. Nu ska det bli kul att lyfta lite vikter igen.


Onsdagens träning:
stretch, löpning och gym

Gym: 60 min

Löpning: Tid: 32.59 Sträcka: 7.18 km Hastighet: 4.36 min/km

Stretch: 15 min


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, jag brukar faktiskt aldrig ha några:) dudå?

2010-12-29 @ 09:14:39
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

Jaså? Varför uppochned?

2010-12-29 @ 09:19:26
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Jenna

skön start på dagen fick du iaf :) vilken tid på morgonen behöver du gå upp för att hinna med ett pass? Håller faktiskt i skrivande stund på att fundera över mål inför 2011, både i träning och livet i övrigt så det dyker nog upp ett inlägg kring det så småningom. Har du satt upp några mål ännu? Hoppas du får en fin dag och att gympasset blir kul!

2010-12-29 @ 09:36:37
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Fifi

Jag beundrar dig som lika målmedvetet som vanligt ger dig ut i spåren trots den här kylan!



Tack! Jag känner mig vacker, och på ett nytt sätt, inte så där ytligt, utan någon slags avslappnad inre skönhet. Oj, det lät flummigt, men det är svårt att förklara!



Jag hoppas att de som köper skjortor, slipsar och pullovers till sina 3-månaders bara använder de kläderna vid väldigt speciella tillfällen... Jag vill köpa mjuka och smidiga kläder till min unge, som är lätta att tvätta och lätta att ta på och av.

2010-12-29 @ 11:13:52
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0