träningsvecka 9

Har glömt min träningssammanställning de senaste veckorna.

Långpasset denna vecka gick riktigt bra. Efter två varv på åttan i Skatås vände jag hemåt och sprang mot Mölndal. Ett positivt besked var att jag på km 24 och 25 kunde trycka på. Den 24:e km gick på 4.09
Det finns fortfarande lite fart i den här gamla kroppen :)



Sammanställning: V 9


Antal träningspass: 14 st

Total tid: 514 min

Antal dagar av träning: 5


Löpning:

Antal löppass: 4

Sträcka: 56.06 km

Total tid: 284 min

Kommentarer
Postat av: fifi

Måste säga att jag är imponerad av din målmedvetenhet!



Våran drar inte till sig damm! Det kanske är för att det finns så mycket annat som gör det...

2011-03-14 @ 20:12:01
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0