träningsvila


Det är nåt som inte känns helt okej i halsen och munnen. En svag irriterande brännande känsla i gommen strax bakom framtänderna och i halsen. Tror jag har en del brännblåsor också vilket kan påverka.

Igår hade jag planerat ett löppass på 10 - 12 km. Tog det säkra och ställde in passet. Eftersom jag ogillar att vara helt overksam så tog jag en powerwalk på 45 min.

Jag kommer även att ställa in långpasset i Skatås imorgon eftersom jag inte vill riskera att drabbas av förkylning.
Sedan jag fick lunginflammation efter att ha spelat fotboll förkyld för ett par år sedan är jag väldigt försiktig.

Istället för löpträning får det bli balansplatta och lite styrkeövningar. Kanske hittar till gymmet på söndag.








Kommentarer
Postat av: Fifi

Bäst att vila om du inte känner dig helt ok, krya på dig!

2011-02-04 @ 13:45:01
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0