åter i spåret


Helt fantastiskt! Äntligen var jag tillbaka i löparspåret efter en förkylning som enbart har innehållit hosta.

Det fick bli en kort runda mest för att känna på hur det var att springa. Det var så längesen nu :)  Fem km mot längs med Stensjön. Det var fantastiskt vackert med alla höstfärger, en spegelblank sjö och lagomt höstkallt.
Träningsdagarna i september och oktober kan vara hur fantastiska som helst. Idag var en sån dag.

Imorgon är det dags för intervallträning i Skatås igen. Det var nu tre veckor sen senast. Tror inte det blir några intervaller utan bara ta ett lugn löppass och träffa kamraterna igen.

Lämnade pulsklockan hemma för att bara känna hur kroppen kändes. Hur skönt som helst att vara tillbaka i träning igen.


Dagens träning: löpning och stretch

Löpning:

Sträcka: 5
Tid: 27 minuter
Tempo: 5.12 min/km

Stretch: 15 min

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Hoppas verkligen att jag får chans att ställa ut i Gbg, vet bara inte riktigt vilken väg jag ska gå, konkurrensen är stenhård och eftersom jag inte livnär mig på konsten så har jag inte råd att betala dyra utställningshyror, och för att ställa ut på ett erkänt galleri behöver man vara etablerad, behöver hitta någon som "vågar" ta chansen att ställa ut mina verk mot provision. Men jag har en idé om att skicka ut min konst-portfolio till en massa bibliotek och börja den vägen, det är gratis och bra meriter. Fast man brukar få vänta länge, 1-2 års kö minst.

2010-10-11 @ 22:00:04
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Skönt att du är tillbaka med träningen nu!! Själv ska jag besöka två gym i veckan.. Hade ju bestämt mig för billiga 24 seven som ligger på gångavstånd.. men nu när jag ska flytta får man ta bussen hit.. men så ligger det ett fint precis där jag ska bo men det är något dyrare, dock bara 60 kr mer i månaden.. så det får nog bli det.. Ligger det närmre så går man oftare.. Iaf jag.



Sv: Hehe, så du gillade stövlarna!? Det blir finare utan kedjorna.

Är jätteglad för lägenheten. Ska skriva kontrakt imon :) Längtar!!

Kram

2010-10-11 @ 23:01:41
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Fifi

Aha, ibland blir det bara så att hjärtat slår lite extra för något :)



Skönt att vara igång med träningen igen! Jag har börjat gymma lite igen, det känns bra.



Ja, lite rädd för att klippa mig är jag fortfarande, särskilt nu sist då min frisör hade slutat och jag fick en ny.

2010-10-12 @ 08:50:15
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Jenna

Välkommen tillbaka! Måste kännas helt fantastiskt :) perfekt till dessa soliga och klara dagar som denna vecka verkar bjuda på!



Min helg har varit toppen. Mest pyssel och fixande här hemma, men det är skönt att ha det gjort inför denna vecka :) Har du haft en bra helg?

2010-10-12 @ 10:57:32
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: Haha, buskar hit och dit. Förlåt då, ska skärpa mig. Men har inga gränser. (nästan) ;) haha



Håller med om att bio är trevligare med sällis så jag går nog inte själv fler gånger..



Trevlig kväll!

2010-10-12 @ 18:36:59
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0