Timo is the man


Andra löppasset den här veckan och det känns fortsatt bra. Benen är lätta och det tempot är högre än vad jag behöver eller vill att det ska vara. Svårt det där men jag har väl helt enkelt för bra kondis ;)

Igår var jag på gymmet. Har alltid trott att det är jättetrist men det är rätt kul ändå. Snart kommer mina taniga armar och ben svälla. Då jävlar kommer jag göra ännu bättre tider på löpningen också :)

Haha, var kom det där självförtroendet ifrån. Låter inte alls som mig. Måste vara att jag rycks med av den fantastiska Timo Räisänen som jag lyssnar på.
Där har vi det. Det är Timo som jag ska lyssna på för att få den där lilla extra energin.



Dagens träning: löpning, löpskolning och stretch

Löpning

Sträcka: 10.61 km
Tempo: 4.46 min/km

Löpskolning: baklängeslöpning och spänsthopp i backe, utfall och hälgång. Fina grejer det :)

Stretch: 15 minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0