piggelin


Träningen har fått stå tillbaka den här veckan. Har känt mig sliten i vader och lår efter rätt mycket träning de senaste veckorna.

Efter två dagars löparvila var jag sugen att springa igen. Klockan 06.23 var jag ute på min vanliga morgonrunda.
Vissa partier var väldigt isiga men terrängskorna har funkat fint hela vinter och så även idag.

Lämnade min pulsklocka hemma för att springa på känslan. Rundan är 7.25 km och 36 minuter senare var jag hemma igen. En fantastisk start på fredagen.
Nästa vecka är det träning som vanligt igen. Ser redan fram mot nya svettiga pass


I helgen får jag besök av en barndomskompis med sina två fantastiska döttrar. Det ska bli jättekul att träffa dom igen. Vi kommer säkert att träffa en annan gemensam kompis från högstadiet också som jag umgås med än idag.


Vad ska ni hitta på i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0