träningssammanställning för årets första veckor

Är inte så värst aktiv på bloggen numera. Tänkte dela med mig av sammanställningar av min träning för årets första veckor.

Det har känts riktigt bra. Veckan som är nu kommer det bli mer fokus på löpning. Hoppas kunna få ihop 60 km löpning innan veckan är slut.



Sammanställning: V 1



Antal träningspass: 16 st

Total tid: 443 min


Löpning:

Antal löppass: 3

Sträcka: 35.45 km

Total tid: 148 min



Sammanställning: V 2

Antal träningspass: 15 st

Total tid: 417 min


Löpning:

Antal löppass: 5

Sträcka: 48.09 km

Total tid: 245 min



Sammanställning: V 3

Antal träningspass: 14 st

Total tid: 398 min


Löpning:

Antal löppass: 4

Sträcka: 42.42 km

Total tid: 226 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0