nyårsafton 2010


Nyårsafton blev en lugn historia. Precis som det ska vara för en kille i min ålder (förresten, vid vilken ålder kan man sluta kalla sig kille?)

På förmiddagen körde jag ett långpass på 14 km. Var lite trött i benen efter gymet på onsdagen.

Senare på kvällen åkte vi till en kompis kompis på tapasmiddag och lite dricka. Det var andra gången jag träffade värdinnan. Första gången var för drygt 4 år sedan och det var på min frus och min första fest tillsammans.
Minns att jag efter typ 30 minuter gick in på toaletten. Skickade ett sms till en gammal vän ... skrev följande "vad i helvete gör jag på den här festen?"

Det var bara en massa rockers och farliga tjejer och killar :) Inte min typ av kompisar direkt - inte då i alla fall.
Jag gillade mer tjejer som gick med armväskan på armen och handlade på NK.

Nu ett par år senare älskar jag min frus kompisar av hela mitt hjärta. Bättre vänner och trevligare tjejer/killar kan jag inte tänka mig.

Tapasmiddagen var supergod. Lagomt mycket alkohol och vi var hemma i bra tid. Dagen efter blev inte förstörd som det kunde bli förr i tiden.


Tänk vad livet förändras!


Vad gjorde ni på nyår?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0