kärleksfulla dagar


Det kanske låter som en klyscha men hos oss känns det verkligen som alla dagar är Alla Hjärtans Dag.
Under de drygt fyra år vi varit tillsammans har vi inte bråkat en ända gång. Visst kan vi ha olika åsikter men ingen av oss är långsinta och glömmer fort.

Varför bråka när vi älskar varandra?


Vi är generösa med kärleksförklaringar både i ord och handling. Jag älskar dig sägs åtminstone 2 gånger per dag.
Det är viktigt att visa uppskattning och vad man betyder för varandra.

Idag hade vi bokat bord på Vin o Tapas men fick tyvärr ställa in eftersom det verkar som min älskling fått influensan.
Trist men som jag skrev tidigare är alla våra dagar kärleksfulla och tapas får vänta till en annan dag.

Vad gör ni idag?








Kommentarer
Postat av: korven

Jag ska inte bli läkare så du får nog läsa en gång till ;) Tänk om man hade varit så ambitiös...



Jag känner som du gör angående mitt förhållande och alla hjärtans dag. varje dag är en sådan!

2011-02-15 @ 14:23:11
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Alicia

Det låter som en alldeles underbar relation ni har. Ni är soulmates. Bästa vänner. Det är han jag strävar efter att hitta innan jag nöjer mig.



Och jag tror helt enkelt att era vänner inte riktigt vågar fråga hur det går med adoptionen. Aproppå festen ni var på. De tycker att det är en "känslig" grej att ta upp troligtvis. Det de inte förstår är hur lyckliga ni är. Men snart kommer frågorna att komma, var så säker. När ni har er alldeles egna lilla skatt hos er. Vi vet alla hur svenskar är. Fega och försiktiga. Men trist att de inte förstår bättre.



Kramar

2011-02-15 @ 22:07:26
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: ELIN

Åhhhh vad gulligt!!! :D Vi säger aldrig "jag älskar dig"... :( Vi gjorde inte nåt på alla hjärtans dag...

2011-02-25 @ 18:36:53
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0