thursday evening


Älskar vädret som befinner sig över Göteborg just nu. Helt fantastiskt!

Efter jobbet åkte jag och älsklingen till vårt favoritcafé Bar Italia. Efter vi suttit i solen ett tag åkte vi till Liseberg.
Vi har köpt ett årskort för 200 kr och då har man gratis inträde. Det innebär att vi kan se rätt många artister för i princip inga pengar alls. I juni är det Timo Räisänen, Amanda Jensen och Fibes OH Fibes!





Blodomloppet har kommit med en rättelse. Banan var 9280 meter lång. De som använt sina GPS- klockor är fortfarande lite misstänksamma mot sträckan.
Hur jag än räknar på det hade jag gjort personligt rekord.

* Om vi säger att banan, som en del påstår, var 9 km och jag hade sprungit i samma takt ytterligare 1 km så hade min tid blivit 39.40 (personligt rekord med 16 sekunder)

* Om banan var 9280 meter och jag sprungit i samma takt i ytterligare 720 meter hade min tid blivit 39.00 ungefär.

Inte kan jag räkna med personligt rekord om jag inte sprungit hela sträckan?

Jag får slå tiden vid nästa tävling istället som är i Falkenberg 31 juli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0