ett dagsverke

Robin Hood var riktigt bra. Men med Ridley Scott och Russel Crowe blir det aldrig platt fall. Vi fick följa Robin innan han blev fredlös. Kärlek, intriger och våld. En klassisk äventyrsfilm helt enkelt. Inget man blir besviken på.
Jag ger den 4 pilbågar av 5 möjliga

Efter två dagars vila från träning var det dags att ge sig ut i spåret igen. Tanken var att jag skulle springa 15 km idag men kände att jag hade stela lår så det blev ett lättare pass längs Stensjön och Rådasjön.
Gudomligt vackert och helt underbart väder. Tunga första 4 km. Sedan kom jag in i flytet.
Mellan 7 och 8 km ökade jag takten till 3.30 för att sedan avsluta med 4.10

Efter träningspasset väntade något fruktansvärt tråkigt. Vi bor i en bostadsrätt som påminner om ett radhus. Det är 4 lägenheter och 5 personer och vi hjälps åt med trädgård och hus. Just nu är vi tvungen att skrapa bort gammal färg på ena långsidan. Sen ska det på nytt. Att skrapa färg är så tråkigt att klockorna stannar. Om ni inte tror mig - pröva så får ni se :)

Snart är det dags för grill och en kall öl i trädgården. Det är rätt härligt med sommarvärme


Dagens träning - löpning, lätt distans 

Tid: 39.22
Sträcka: 8.85 km
Medelhastighet: 4.27 min/km
Kalorier: 637
Vilopuls: 41

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Oj det var en sen grill och kall öl :) Hoppas det fortfarande är lite varmt ute då!



Nice att Robin Hood var bra.. Kanske en film jag hyr sen då.



Lät inget vidare att skrapa färg! Fy fan.. Men det blir fint sen förhoppningsvis :)



Kram

2010-06-05 @ 22:39:50
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0