vilka löparskor använder ni?

Jag har tidigare använt både Saucony och Asics på mina löparskor.

När det var dags för årets inköp hittade jag Nike Lunarglide. Ruskigt sköna skor. Jag var bara tvungen att köpa dom. De är lätta, stabila och de ger en härlig löparkänsla. Den första tiden med Lunarglides kändes konstigt.
Jag kom helt plötsligt så nära marken och fick väldigt ont i fötterna. Nu känns det däremot bättre.

Jag köpte även ett par Nike LunarElite. De har varit svårare att hitta känslan med. De är fortfarande riktigt sköna. Men mina favoriter är glidesen.

För blötare väder och tuffare terräng använder jag mig av ett par Adidas Trail. Det är första säsongen som jag använder mig av ett par trailskor. Lite tunga men de fyller sitt syfte.




Vilka löparskor använder ni? Har ni flera par för olika distanser och väder?

 

 


Måndagens träning - styrka överkropp

Tid: 45 minuter
Övningar: Triceps, biceps, mage och rygg





Kommentarer
Postat av: Alexander

Vilka använder du som tävlingsskor? Hur känns det? Funderar på att köpa ett par riktiga tävlingsskor.



Ja de blir trevligt med Skatåspasset nästa lördag! Men först hoppas jag på en 10km lång bana i Alingsås och PB : )

Postat av: Caroline

Har ett par asics...mer än så vet jag inte men de är kanon bra :)

2010-06-08 @ 14:59:15
URL: http://heybaberiba.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0