urvattnat och beige

Det händer som sagt inte så mycket i mitt liv just nu. Är alldeles för trött för att engagera mig.

Har hostat mig igenom 5 dagar och idag börjar det kännas lite bättre. Men hosta har en tendens att hänga i så jag får nog räkna med ett par dagar till.

Var hemma från jobbet i måndags. Eftersom jag kände mig piggare (allt är relativt) igår så tog jag mig till jobbet.
Helt fantastiskt att vara ute och se människor igen.

Om allt går i rätt riktning är jag nog tillräckligt pigg och frisk för att kunna ta en lättare löprunda tidigt nästa vecka.
Planeringen är att ta 2 - 3 lugna pass första veckan för att öka lite i intensitet veckan därpå. Därefter får vi se hur det känns i kroppen.

Vill träna!

* devilshlydivine - skulle jag kunna be om ditt lösenord om du fortfarande skriver blogg. gillar att läsa om dina tankar och synpunkter. hörde om varför du inte längre har öppen blogg - fruktansvärt och trist

Kommentarer
Postat av: DD

Hej



Synd att du e så sjuk. Tråkigt iom träningsorken och längtan och sommaren på väg och allt det där. Men ta det lugnt och vila dig i form.



Jag bloggar inte alls. Det var en sjuk stalker som gjorde det outhärdligt att blogga. Jag saknar det lite, det där med att slänga ur sig en tanke och sedan få roliga, kul, snälla, fräcka kommentarer tillbaka. Jag har bara lösenordskyddat bloggen för att slippa fula tricks. Jag skriver inget mer tyvärr. Kanske någon dag....då får du lösen så klart.



2010-06-23 @ 15:18:34
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: fifi

Jag känner mig inte heller helt bra, vet inte vad det är, känner mig bara så matt. Men jag ska försöka ta mig iväg och träna ändå.



Haha, England vann ju :)

2010-06-23 @ 18:36:40
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0