robin hood och eyes wide shut

Ikväll blir det bio. Vi tänker se Robin Hood. Har sett fram mot filmen ända sedan jag hörde att Ridley Scott skulle göra filmen och Russel Crowe skulle ha huvudrollen. Båda lovar kvalitet och jag hoppas dom infriar förväntningarna.
Tror det blir luftigt i lokalen ikväll eftersom det bara var ett fåtal som hade bokat biljetter nu på morgonen :)

Kanske inte är den bästa dagen att se film på. Fast å andra sidan har vi hela lokalen för oss själva och slipper bli störda av en massa högljudda snorungar ( som störde oss när vi såg Alice i Underlandet)






Jag hoppades ni inte missade den fantastiska filmen "Eyes wide shut" igår. Den ligger på min Tio i topp lista över bästa filmer. Så jäkla bra. Läskig, suggestiv, erotisk och bra skådespelare.





Apropå film så var det en häftig upplevelse att se bio i Bangkok. Vi såg filmen the Wolfman och fick sjunga nationalsången i en lokal som var riktigt kall. Dessutom hade vi hört att ljudet på biograferna brukar var jäkligt högt. Så öronpropparna åkte på. Tack för det :)





Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas på en liten recension sen. Ha en trevlig kväll! :)

2010-06-04 @ 09:58:10
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: hahaha! Kul att du säger det med naglarna för det stämmer så bra. Jag har aldrig fått vänta så här länge med att få dem gjorda. På måndag när jag får dem fixade en sista gång innan jag lämnar Malmö så har det gått 6½ vecka sedan jag gjorde dem sist. Det är sjukt länge! Så man kan se att de växt en hel del. Har inte orkat fila ner dem själv. Ska ju ändå dit snart. Ville dra ut på besöket så länge som möjligt också så att de är nya och fina till Spanien, diplomeringen och Sthlm :) Så på måndag får du se dem nya och fina :)



Robin Hood har jag hört både bra och dåligt om. Vet några bloggtjejer som inte alls tyckte den va speciell.. Ska bli spännande att se vad du har att säga om den sen då :)



Trevlig kväll

2010-06-04 @ 18:30:54
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Stina

Oooh, Robin Hood! Jag ville också se den på bio, men på något sätt blev biobesöket Sex and the city 2 istället... Mina tjejkompisar kan vara bra grupptryckiga. ;> Jag var i Gtb för någon vecka sedan, borde ha dragit med dig på fika eller så!

2010-06-04 @ 21:52:21
Postat av: Karin

Hej!

Jag är absolut sugen på att springa på Bohusleden, Alex också. Det borde väl gå ganska lätt att dra ihop ett gäng som vill springa tror jag!



Lite avundsjuk på dig som får se Robin Hood ikväll, återkom gärna med recension :)

2010-06-04 @ 22:58:56
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: jenny

ja det är det jag gjort, tack!

2010-06-05 @ 16:29:44
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0