planerad träning v. 27


I veckan ska jag utöka med ytterligare ett löppass. Nu får min Garmin Forerunner 305 också följa med.


Måndag: Styrka och stretch - check

Tisdag: 8 km löpning, styrka och stretch - check

Onsdag: Spinning bas/medel, styrka och stretch  - halvcheck (tyvärr inga armhävningar, dips eller situps idag)

Torsdag: 10 km löpning, styrka och stretch - check

Fredag: Styrka och stretch -

Lördag: Vila - vi ska på bröllop - check

Söndag: 12 km löpning, styrka och stretch



Styrka på de dagar som jag har löppass låter mer avancerat än vad det är. Det blir lite armhävningar och situps.

På onsdag tänker jag köra lite styrka för underbenen. Fick ett program av min sjukgymnast.

De dagar jag har enbart styrka har jag ett program jag kör med olika styrkeövningar för mage, rygg och axlar.
Det är hemmasnickrat och inte kanske inte alls optimalt.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha är det så ?:) Jodå det gick faktiskt helt okej, jag krockade inte med någon vilket var en riktig lättnad, haha :)

2010-07-05 @ 19:31:51
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Det låter som en härlig träningsvecka med mycket bra träning! Kul att du ska på bröllop också!

2010-07-05 @ 20:30:57
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0