nya inköp


Ben Sherman är mitt absoluta favorit klädmärke. Nu var det längesen jag köpte nåt. Så för ett par dagar sen gick jag till Ben Sherman affären här i Göteborg och köpte en skjorta.
What a surprise - nu fick jag min 20 skjorta i samlingen :)





Jag har köpt två nya saker som kommer väl till pass när jag behöver röra på mig.

På hemvägen från jobbet ser jag att det är rea på Team Sportia. Hittar en Craft vindjacka med tillhörande byxor för 250 kronor. Det fanns inget att vänta på. Nu finns det två par i garderoben. Perfekt






Nästa pryl är en ny dammsugare. Det blev en vit/pärlemor Bosch handdammsugare. Helt perfekt till vår lägenhet med övervåning och allt. Inga sladdar och den är väldigt smidig


 


Kommentarer
Postat av: Lorena

jag har bara sett cosmopolitan färdigblandad nu på systemet men det kommer kanske fler sorter sen för det är ju himla smidigt =) & den var god också!

2010-07-14 @ 12:10:23
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: ELIN

hehe jaaaa.... veet.... Men det är så jävla gott med färskpotatis..! :)



Det är meningen att jag ska köra med GI... Men det är svårt på sommaren...



:P

2010-07-14 @ 12:32:48
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/
Postat av: fifi

Ben Sherman gör så sjukt snygga herrkläder, du har bra smak!



Du var ju i Thailand i vintras, då fick jag minsann bara åka till föräldrarna i Småland!



Jag ska börja på ett boende för heroinmissbrukare som går på substitutionsbehandling (alltså metadon/subutex). Det kommer att vara få platser så man får mycket tid att jobba med varje klient och vi kommer att samarbeta mycket med sjukvård och kriminalvård. Det ska bli så kul! Jag jobbar också min sista dag den 23:e, sen börjar jag på det nya jobbet efter 4 veckors semester!

2010-07-14 @ 18:06:16
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: LaLizita

Sv: Ja visst fikar man och håller på alldeles för mycket :S Men jag tycker ändå det är lättare att hålla igen på sommaren. Då är jag inte lika sugen som jag är på höst vintern.. Då sitter man lättare inne och bara äter om kvällarna..



Jättefin skjorta du hittade! Men det märket har jag inte hört talas om. Gör de bara killkläder?

2010-07-14 @ 22:46:40
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Har du semester nu, eller jobbar du för fullt?



Psst. Inlägget ovan funkade inte att kommentera på, testa att publicera det igen.

2010-07-15 @ 01:01:34
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0