lite bättre mod idag


Igår kväll kände jag bara besvikelse och frustration. Känns lite bättre idag

Först blir det vila i 2 veckor från löpningen och istället kommer jag köra lite alternativ träning. Det blir cykel, spinning, core och skivstång.
Dessutom kommer jag massera mina underben varje dag, köra styrka (tåhävningar bl.a.) och stretch.

Ett tips som jag hittat är att skölja benen i varmt ömsom kallt vatten för att få till en blodgenomströmning.

Alla tips och råd som jag sett på forum tycker inte att man ska vila helt från löpningen. Det kanske finns hopp ändå. För jag vill verkligen inte missa Midnattsloppet och Stockholm halvmaraton. Efter dom tävlingarna finns det tid för rehabträning under hösten.

Dags att bita ihop och köra den tråkiga men nödvändiga rehabträningen.



Kommentarer
Postat av: Sandra



Åh skönt.. ska nog va ledig hela augusti tror jag, blir mycket stockholm då. sj?

2010-07-16 @ 09:30:14
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: Alexander

Surt!



Undra när den dagen kommer när vi båda är helt återställda. Det dröjer nog...



Bara att köra på med lite alternativ träning. Också anmäld till Midnattsloppet. Men både det och Lidingöloppet känns rätt avlägset just nu...

2010-07-16 @ 10:42:36
URL: http://alexanderabrahamsson.blogspot.com/
Postat av: Karin

vad många veckor sedan jag ens kände av benhinnorna lite, tänker inte på det längre, underbart:)

hoppas du har en riktigt fin fredag!!

2010-07-16 @ 13:55:48
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0