kompisträning


Inte så mycket att skriva hem om idag.

Efter jobbet åkte jag till Friskis i Majorna med en kompis. Vi körde ett medelpass på spinningen. Det var riktigt tufft idag och vi både körde stenhårt.
Kan inte bli annat än imponerad av tjejen som var instruktör. Hon ser inte mycket ut för världen i kroppen men jäklar vilket tempo hon hade. Full av energi och jag blev riktigt peppad. Jag kommer definitivt att köra mer pass med henne.

Efter träning åkte vi till Marmelad och tog en kaffe och snackade lite skit. 

Väl hemma blev det lite målning och min fru hade lagat fantastiskt god mat. Hasselbackslax heter rätten. 
(på bilden ser det inte så aptitligt ut) 


Dagens träning: spinning och stretch

Spinning

Tid: 45 min
Pass: medel 

Stretch - 20 min
 


Kommentarer
Postat av: ella

d låter riktigt gott=)ha en fin dag

2010-07-15 @ 10:39:54
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: Kul att du tror att jag hade vart en bra mamma :D



Men GRATTIS!!!!!! :D det lär ju va det jag tror! Varför har du inget sagt och varför skriver du inte om det? :)



Kram

2010-07-15 @ 17:51:46
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0