har vi målat förgäves?


Kämpar vidare på  jobbet. Idag var E åter och det är alltid ännu lite roligare när det är en kille som är i samma ålder som man kan prata med. Fast jag trivs jättebra med tjejerna på jobbet :)

Efter jobbet mötte jag upp älsklingen vid Rådasjön. Vi låg där och slappade ett par minuter för att sedan ta oss ett dopp och svalka oss lite.

Efter badet, hem och byta om till löparkläder. Underskattade nog värmen och mitt tempo, det vanliga löptempot, sög musten ur mina ben. Efter sex km stannade jag till vid Herkulesgården och körde lite stretch och styrka. Sedan fortsatte jag ytterligare 4 km för att sedan avsluta med 1 km nedvarvning. Den sista km på 10 km passet var riktigt slitigt. Tänk att värmen kan påverka kroppen så pass mycket!
Siffor från passet kommer imorgon. Orkar inte ladda upp data ikväll.

Hemma igen, min fru och de kvinnliga grannarna sitter på uteplatsen och äter Gazpacho. Underbart att svalka sig med god soppa. Fantastiskt gott!
Sedan var det dags att måla. Shit, nu regnar det rätt så kraftigt och jag undrar verkligen om färgen sitter kvar tills imorgon. Hoppas verkligen inte att vi har målat förgäves . . .

I normala fall älskar jag kraftiga regnfall och åska men inte om det påverkar vårt arbete.

Imorgorn ser jag fram mot intervallerna :) Jag vet, lite sjuk är jag allt






Kommentarer
Postat av: LaLizita

oj, har det regnat där??? Hoppas det inte kommer hitåt! :S

Roliga Jimmy jump klipp :)



Sv: Jag har inte kollat nåt mer på brillor, tror jag ska spana in vad dem har i malmö också :)

2010-07-12 @ 22:55:10
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: tack så mycket! Hoppas allt är bra med dig!

2010-07-13 @ 16:01:52
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: STYLECAT

sv, ja! men tydligen ska han pensioneras nu. men det känns som att fotboll är hans grej ;D

2010-07-13 @ 16:21:26
URL: http://stylecat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0