ett tyket svar


Eftersom jag igår fick så pass ont i benhinnorna att jag knappt kunde stå upp och än mindre springa började tankarna gå mot att jag skulle ställa in mina kommande tävlingar.

Jag tog kontakt med Midnattsloppet och det här svaret fick jag 

Ja vad säger man. Blev jäkligt sur när jag fick svaret

Du kan enbart få tillbaka pengar om du tecknat avbeställningsskydd i samband med anmälan. Och då mot uppvisande av läkarintyg för Folksam.

Ont i benhinnorna dör man inte ;) Hård massage på dem tillsammans med voltaren eller något liknande brukar fungera.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår att du blev sur av det svaret dom gav. Hade jag med blivit! Hoppas du får en bra fredagskväll och att dina ben snart blir bättre :)

2010-07-16 @ 16:37:06
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Jennifer - Lola May

Så irriterande! Japp Bangkok är en riktigt skön stad, men varm.. :) Bästa stället i Thailand enligt mig, men många gillar öarna bättre..

2010-07-17 @ 10:06:51
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: malin

Vilket sjukt svar du fick!!! ingen svarar så om man inte haft riktiga problem själv! det kan sätta skador för livet om man inte gör något åt saken ju. har släktingar som aldrig riktigt tog tag i sina benhinneproblem och får fortfarande ont i dem emellanåt, trots att det gått mer än 20 år!



Hoppas det jag skrev inte skrämde dig för mycket..men se verkligen till att vila och satsa på rebah-träning och stretch som du säger (simning är även bra), samt försök låta det ta tid och ha tålamod. även om det är jobbigt, försökt acceptera din skada och visualisera bilder framför dig hur du framöver kommer kunna gåoch springa helt smärtfritt. ett tips är även att köpa LitoMove (nypon) i pulverform-finns i hälsokostbutiker. många som har problem med muskler och leder brukar köpa den och anser sig känna förbättring! annars är omega 3 även super (hjälper till att smörja inifrån). försök äta mindre mättat fett, eftersom det då (med omättat, eller ev fleromättat) blir lättare genomströmmning. Nu fick du massa tips här, hehe :D



Hoppas du f.ö har en fin helg!



2010-07-17 @ 13:43:58
URL: http://malinminelli.blogg.se/
Postat av: Karin

Det var inte lite tyket nej...

2010-07-19 @ 18:02:05
URL: http://karinnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0