en dubbel lammstek

Det är lite tomgång på jobbet och inte lika mycket fart som när studenterna finns i huset. Saknar farten!

Efter jobbet cyklade jag till Friskis och Svettis i Majorna.
På eftermiddagen kände jag mig inte alls sugen att sitta i en skitvarm spinningsal. Instruktören visade sig vara en överviktig klämkäck kille i 40 års åldern. Det visade sig att han inte kunde låta bli försöka vara rolig i varje mening. Jag klarar inte av sånt trams!

Efter några minuter på cykeln var jag peppad att göra ett bra pass. Det blev ett medelpass. Idag är jag lite stel - Känns att jag inte kört spinning på ett tag :)

Har tidigare varit på det här passet i Majorna och det brukar vara några förståndshandikappade killar med. Det är härligt att se!

Efter passet i omklädningsrummet hör jag följande;

Kille 1 - Hon är som en dubbel lammstek
Kille 2 - Men vilket språk du har
Kille 1 - Ibland är det bra att vara förståndshandikappad och ha ledsagare (skratt)


Efter passet cyklade jag till MC för att grilla på innergården. Mötte upp min fru och härliga vänner. God mat och härlliga vänner.

Vi såg första halvlek av fotbollen. MC är spanjorska så jag tordes inte säga vilka som jag hoppades skulle vinna. Kommer hem och ser att Spanien gått till final. Trist

Mitt VM tog slut när först Italien och sedan Argentina åkte ut.


Onsdagens träning: spinning och stretching

Spinning

Tid: 45 min
Pass: medel

Stretching - 20 min

 

 


Kommentarer
Postat av: LaLizita

hahaha, vilka härliga killar!! :D



Sv: Kul att du kan vara glad för min skull! Men då kan du väl se till o heja på spanien nu med ?! :)

Haha, hade velat se den hunden hoppa runt där :)



Ha en fin dag! Nu ska jag ut i solen ett par timmar!

2010-07-08 @ 12:51:01
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Fifi

Tack!

Det var ingen rolig dag, men jag överlevde...



Så du tränar på F&S Majorna nu? Då kanske jag stöter på dig där en vacker dag!

2010-07-08 @ 14:50:38
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0