bakslag


Löpträning under semestern funkar hur bra som helst. Skor och träningskläder följer med på resor.

Nu har jag mina benhinnor som krånglar och därför blir det ingen löpning. På tisdag åker vi mot Norrland för att hälsa på min familj. Vilken träning ska jag pyssla med under tiden?
Vet inte om det finns någon cykel som jag kan ta mig ut med.

Har satt upp ett mål att jag under semestern ska göra 1000 situps i veckan. Sedan får det bli lite styrketräning med min egen kropp.

Inga framsteg när det gäller benhinnorna. Smärtan kommer och går under dagen. Igår kväll fick jag skitont och var tvungen att smörja in mig med Voltaren gel. Känns som skadan blir värre istället för bättr

Vissa inlägg på forum om skador hänvisar till att man inte kan vila sig bort från smärtan utan löpning i lågt tempo får igång cirkulationen och på så sätt hjälper läkningsprocessen.

Tar nog med mig löparskorna till Norrland ändå! Måste få lite löpning i kroppen innan Midnattsloppet och sedan Stockholm halvmara.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har många par runt i kring mig som inte har kunnat få barn på naturlig väg. Någon har adopterat från korea och andra har gjort massor med behanlingar för 10000tals kronor. Så jag vet att det absolut inte är lätt! Vissa matchar inte varandra på det planet medans andra bara behöver titta på varandra för att bli med barn.



Att de inte frågar om er adoption är lite märkligt. Kanske tror de att det är ett känsligt ämne som ni inte vill prata om?!



Den där har jag också hört många gånger. Har till och med upplevt par som fått mindre panik samt blivit chockade. Om man slutar med preventivmedel får man liksom räkna med att man kan bli gravid när som helst!



Jag hade inte tänkt så mycket på ditt utseende men jag tycker att du ser ut som en löpare. Hur skall jag förklara det då?! Haha!

2010-07-22 @ 10:44:18
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Lorena

hmm det är nog cookiedough tror jag



jobbigt med dina benhinnor..

2010-07-22 @ 11:40:42
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Alexander

Riktigt tråkigt det här med dina benhinnor! Jag har redan gett upp Midnattsloppet och Lidingöloppet. Ska jag springa ska det vara för chans på PB..

Glad att jag får en cykel snart så jag kan hitta lite nya utmaningar!



Vi kan definitivt köra något cykelpass ihop sen när jag kommit in i det : )



Tänkte cykla till Falkenberg nästa fredag om det blir hyfsat väder och om jag hittar haha.



Ha de gott i Norrland!

2010-07-22 @ 12:05:32
URL: http://alexanderabrahamsson.blogspot.com/
Postat av: Jennifer - Lola May

Bra mål! Jag klarar knappt 30 situpps.. hehe

2010-07-22 @ 18:08:17
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: Hmm, insideout, vad är det?? :) De har olika namn kanske. och ja du kan ju göra ett försök att lära mig men ingen har kunnat hitintills :)



Nej, inga fler drömmar om er :) undrar var det där kom ifrån egentligen... kanske för att vi ska ses..



Jag förstår inte riktigt det där... Det som jag tänker är att det naturliga då man har ont borde vara att vila och inte anstränga det man har ont.. Hmm.. har jag fel? Varför ta ut sig och köra på när man har delar på kroppen som har tagit skada och inte funkar som de ska. jag tror ju att allt blir värre av det...

2010-07-22 @ 22:01:12
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0