ingen morgonmänniska direkt

Första arbetsdagen efter 3 veckors semester gick bra. Hade varit förutseende och betat av lite mejl redan förra veckan. På så sätt blev det ingen chock när jag startade upp datorn imorse

På ett sätt känns det som om det var längesedan jag var på jobbet. Men samtidigt tyckte jag att det var igår som jag knatade upp för backen till jobbet.

Ännu så länge är det lugnt. Alla studenter är inte tillbaka efter ledighet och jobb

Hade ingen jobbångest igår. Trivs bra på jobbet men det som är jobbigt är att behöva ställa väckarklockan.
Jag får verkligen kämpa varje morgon för att ta mig upp. I natt har jag väl sovit sådär eftersom jag har varit rädd att försova mig. Men hur många gånger har det hänt under min karriär egentligen? Kan nog räkna mina försovningar på ena handens fingrar.
Önskar jag hade varit en morgonmänniska som kunde laga frukost och läsa tidningen i lugn och ro.

Nu blir det så att jag kliver upp och hinner med att ordna det viktigaste som dusch och ta på mig kläder. Mycket mer hinner jag inte med på 20 minuter :)
Tur att jag har flextid men jag brukar oftast vara på jobbet vid halv åtta. Vill gå hem tidigare istället.

Faktum är att jag inte är någon direkt kvällsmänniska heller :) Är ofta supertrött vid 22.30 tiden.
Varför blir jag inte piggare av att jag tränar? Brist på någon kanske?


Är ni morgon eller kvällsmänniska?


Inte mycket till träning idag. Det fick bli en vilodag men lite stretch måste jag ändå göra varje dag.
Imorgon startar intervallträningen igen. Det ska bli riktigt kul


Dagens träning: stretch

Stretch: 30 min

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Jag är nog som du, varken eller. Absolut ingen morgonmänniska - eller jo det kanske jag är, fast inte en gå-upp-vid-6-och-vara-pigg-människa. Och på kvällarna är jag alltid supertrött (förutom när jag måste somna tidigt då, för då är jag hur pigg som helst). Hopplöst.

2010-08-16 @ 21:28:27
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: emilia

Jag är likadan själv, trött på morgonen och ännu tröttare på kvällen trots att jag tränar en hel del. För mig blir det midnattsloppet på lördag!

2010-08-16 @ 23:47:49
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: LaLizita

ja usch det där är så jobbigt! Jag är precis likadan! supertrött på morgonen och sen är jag inte jättepigg på kvällarna heller.. Trist att man ska vara så trött jämt.. Jag undrar också vad det beror på .. träning hjälper liksom inte mig som det gör för vissa.



Sv: Tack så mycket! Vet inte hur många kilon jag förväntar mig på 25 dagar.. Det kvittar.. Det får blir så mycket som det går.. Är jag bara duktig nu så blir det något iaf :)



2010-08-17 @ 15:53:27
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0